مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در جلسه شورای ورزش استان، مبالغ پیشنهادی که قرار است به عنوان پاداش به ورزشکاران مدال آور استان در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتاپرداخت شود را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۳۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 06 August 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ صابر رحیمی عصر یکشنبه در جلسه شورای ورزش استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت:با توجه به برآورد هزینه ها، به ورزشکاران کرمانشاهی که در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ بتوانند مدال طلا کسب کنند ۳۰۰ میلیون ریال، به مدال آوران نقره ۲۰۰ میلیون ریال و به مدالآوران برنز نیز ۱۵۰ میلیون ریال پاداش اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه در مسابقات آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، ۳۰ ورزشکار، مربی و داور از استان کرمانشاه حضور خواهند داشت، افزود: ۲۷ نفر از این تعداد ورزشکار، ۲ نفرمربی و یک نفر نیز داور هستند.

رحیمی خاطرنشان کرد: از استان کرمانشاه در مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰ ورزشکار در ۱۳ رشته و در مسابقات پارآسیایی (معلولان) نیز هفت ورزشکار در ۲ رشته خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه برای حضور قدرتمندانه ورزشکاران استان در بازی‌های آسیایی از هشت ماهپیش آغاز شده است.

وی یادآور شد: مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در یکی از روز‌های ۲۱ یا ۲۳ مرداد (یکشنبه یا سه شنبه هفته آینده) درتهران یا برگزارخواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار